kanarek13
16 April 2017 @ 11:38 am
Heee, ppl are doing it so I decided to reach out to my inner sheep and do it, too...



#mylivejournal #lj18 #happybirthday



But compared to other veterans, I'm as green as it gets, hee... It's still a huge piece of my online history and that makes me even more sad that we are forced to slowly abandon LJ. But the more I read about DW, the more I like it, so it's gonna be okay :D
 
 
 
 
kanarek13
12 October 2016 @ 03:43 pm
Meep, it feels like I haven't updated my LJ in ages. It's definitely time to change that, even if it's just a short rably post :P

Read more... )
 
 
kanarek13
07 July 2016 @ 01:11 pm
I heard back from the awesome Gen Prompt Bingo mod who was so gracious and exchanged the Case Fic square for Candles ♥ Squeeee... Ideas, anyone? I'm so doing a blackout...

I also made a TLT gifset which I'm very proud of - it's all about the vase... and Monroe... and all the feelz -> HERE

And I made a manip which for now serves no other purpose than to cheerlead the German team into sucking the life out of their opponents today like Peter is sucking... well... :P

And it's almost weekend \o/
 
 
kanarek13
26 June 2016 @ 07:03 pm
I keep staring at my card, trying to decide which square I should tackle next, heee... I guess that's the pain of having too many ideas :P Buuut in lieu of my new found love for GIF sets I decided to ask HC mods if we could maybe use GIF sets to fill squares. I got the answer last night - the answer is YES \o/ A set of 10 GIFs can be used to fill a square. I'm thinking I'm gonna fill the medication square with poor Peter in 5x05 drinking Mozzie's stuff... and the side effects square with Neal drinking Mozzie's drug cocktail and ending up on Peter's couch in 5x04 :P

Any other GIF ideas for my other squares? I still intend to make mostly manips but 2-4 GIF sets would introduce a tiny dose of variety :P 
 
 
kanarek13
16 June 2016 @ 12:03 pm
It's finally Thursday and in about 3h my work week is gonna be over. I decided to take tomorrow off in order to properly squee and fangirl all over The Last Tycoon. It premieres tomorrow on Amazon ♥ The initial reviews are glorious, of course that doesn't mean much in terms of me liking it, I have to see it to form an opinion but OMG, it's Matt, it just cannot go wrong, LOL.

Read more... )
 
 
kanarek13
I finally, FINALLY decided to try and make one of those awesome gifsets that are pretty much the heart and soul of tumblr existence. I always thought there was some magic tool for making them fast and easy but it turns out it all comes down to Photoshop again, ha! In my attempts I've used the very awesome GIF tutorial from [livejournal.com profile] buefo and just tweaked it to better suit my Photoshop habits. This can become another way of filling those bingo squares for me, woohoo \o/

>> Clicky here <<

Of course it's a Matty gifset since this was the first funny thing that came to mind yesterday... but boy OH BOY do I have an idea for a Tim gifset, LOLOLOL :D Stay tuned :D
 
 
kanarek13
31 May 2016 @ 01:16 am
I'm about to crawl into bed but I was just catching up on season 14 of Hell's Kitchen (great bg noise for photoshoping) and suddenly there's this:

Read more... )
 
 
kanarek13
13 May 2016 @ 10:01 am
Well, while I plow through my insanely long questionnaire which is due at noon, I keep getting distracted by both pretty, pretty pics and sad, sad news...

Read more... )
 
 
kanarek13
Today is another beautiful day, insanely warm weather and nothing but sun. It was the same yesterday while I was plowing my way through the city traffic to get to the cinema for my first treat of the month - Civil War :D

Read more... (no spoilers, I promise) )
 
 
kanarek13
28 April 2016 @ 01:20 pm
It's stuff like that that makes me more and more excited about this movie, LOL... I might get 100% enthusiastic by the time it hits the big screen :P

Heee )
 
 
kanarek13
14 April 2016 @ 03:02 pm
Heh, I spent the better part of my day looking at tumblr... and now I have a headache, lol. Ugh...

Read more... )
 
 
kanarek13
26 March 2016 @ 09:10 pm
Well, Second Chance s1 is officially over and done and now we have to wait for FOX to make their decision. As usual, I don't wanna get into details as to not to spoil it for anyone who has not seen it yet, but it looks like there's not that much of a cliffie, more like an open door for a potential s2 which, I have to admit, would be awesome if they went the way they suggested.

pics may be a bit spoilerish )
 
 
kanarek13
19 March 2016 @ 08:20 pm
I'm spending this weekend vegging in front of the TV, hee :D It means I'm also getting a lot of sleep because some eps just put me out like a light :D I sooo wanted to stay up last night cuz I miss people but I failed miserably. Well, hopefully tonight :D

Read more... )
 
 
kanarek13
12 March 2016 @ 10:24 pm
Whee, I made it to my buddy's place, though not without some adventures, hehe. Basically, first I overslept and barely made it to the train station on time and then 5 minutes before reaching the destination there was a power outage at the station and the train first had to wait for half an hour and then ultimately arrived at a different station, lol... But all in all - I made it :D

Read more... )
 
 
kanarek13
05 March 2016 @ 10:33 pm
Oy, the day is pretty much over and somehow I completely wasted it :D I haven't been productive at all but maybe I can still get something going before I fall asleep :D

Read more... )
 
 
kanarek13
26 February 2016 @ 10:39 am
Oooh, I'm so happy that it's almost weekend. Almost because my day pretty much just started and I still have a few hours to go before I can invade Starbucks and head home. But I'm already looking forward to two days of fun, I have the remaining 4 prompts for my meme to tackle and a lot of episodes to catch up with :D

But first I have a WC question :D Can anyone remember any scenes with Peter looking adorably lost? Like Neal did something and Peter was all "I give up"? The only thing that comes to mind is the facepalm in Countermeasures when Neal called El, lol. But can you remember more moments like that? The adorable Neal-induced "why me?" moments?

On with the shows...(some spoilers ahead )
 
 
kanarek13
13 February 2016 @ 06:45 pm
OK, I'm so ready for this week to be over, better yet, for this entire month to be over. The universe really is a b**** but whining is not gonna improve anything. Talking about awesome things, on the other hand... :D

Happy rambles ahoy! )
 
 
kanarek13
06 February 2016 @ 11:06 pm
So, my long weekend is halfway over but I haven't been particularly productive :( Yesterday my evil bronchitis reached its peak so I haven't even left the bed. Today I feel better, I think the meds are doing their thing, but still all I could really muster was watch some TV :)

Read more... )
 
 
kanarek13
03 February 2016 @ 11:35 am
It's Wednesday and I already wish it was Friday /o\ I caught a bug somewhere, I woke up with a sore throat on Monday and now I'm coughing and wheezing like poor pneumoniated Neal. Unfortunately, there's no Peter to come to the rescue *sadface* I got a doctor's appointment anyway tomorrow, so hopefully I'll score at least Friday off :)

Read more... )
 
 
kanarek13
30 January 2016 @ 09:45 pm
Lately Thursday has become my show-induced ramble day but unfortunately there are no more shows with our boys airing on Wednesday nights *sadface*. Poor Second Chance tanked in ratings so FOX has kicked it off to Friday nights, heh. Hence, Saturday ramble post :P I just hope they keep SC around for the remaining 8 eps, ouch :P

Read more... )
 
 
kanarek13
21 January 2016 @ 03:26 pm
Eeeeee, OMG, the second episode of Second Chance was sooooooo great and I'm not talking about the plot here. Tim was absolutely adorable and he and Rob had a lot of such cute moments together, for some reason it all made me flail and then want to make Peter and Neal manips, lol. I still have to watch the episode in a proper way (coffee, cozy chair or bed) but Tim has already put me in such a good mood, it's impossible not to smile at that gorgeous face :D

Read more... )
 
 
kanarek13
14 January 2016 @ 09:04 pm
Oy, today was kinda good day but filled with a series of minor fails, heee :D

The finale of AHS is now hsitory and there was no Matt!!!!! *whimpers* I guess they were filming his last scene within the finale schedule, even though it was actually used in the penultimate episode, hence my confusion /o\ Oh, well... I have been staring at the boy for the better part of the last few days so I can't really say I'm in withdrawal here, LOL :D

Read more... )
 
 
kanarek13
27 December 2015 @ 07:54 am
Hmm, it's almost 8am, I still haven't gone to bed (lol) and Christmas is officially over. TBH, I barely felt it :P It was mostly a Photoshop/TV induced frenzy with short breaks for food, lol :D And this is also my plan for the upcoming days :D

Read more... )
 
 
kanarek13
23 December 2015 @ 02:04 pm
Today is the day... freedom at last *bounces around the office* It's a ghost town at work today, just me and the cleaning lady, lol... well, and the army of kittehs :D

Read more... )
 
 
kanarek13
17 December 2015 @ 11:53 am
Hehe, I guess iTunes was trying to make up for last week's fail and made the next AHS episode available earlier than usual :D And OMG, what an episode!!! *thud*
Once again epic scenes with Matt, and yet another glorious thing we haven't seen him do on screen before, at least not like that, LOL. Again, I don't wanna spoil anything but let's just say I now have an earbug that goes together with some very delicious moves :D
Read more... )
 
 
kanarek13
10 December 2015 @ 12:45 pm
Okay, it's noon and the latest AHS episode is still not available!!! I want caps, I NEED caps now! Trust me, we ALL need them because this episode makes up for all those Matty-less eps before. YOWZA! *fans self*

Read more... )
 
 
kanarek13
19 November 2015 @ 01:49 pm
So, no Matty treat in this week's AHS /o\ That makes me a very sad Kanarek, just yesterday I was saying to [livejournal.com profile] nywcgirl that I was looking forward to today, lol... Total jinx /o\

But we did get a nice surprise of the White Collar flavor :P Now I'm even more sad that Matty wasn't in this ep, that would have been a great reunion. But there might still be hope, heee :D

Spoilerish pics are spoilerish... kinda )
 
 
kanarek13
18 November 2015 @ 02:37 am
That moment when you scare yourself shitless with the clatter of the graphic pen falling out of your hand and onto the laptop keyboard because you fell asleep in the middle of fixing Neal's curls *headdesk*

At least the manip is pretty :P
 
 
kanarek13
14 November 2015 @ 08:50 pm
Woohoo, with the posting of my In the Rain thingy I officially completed my second bingo run, this time with the Gen Prompt Bingo card :D

Read more... )
 
 
kanarek13
11 November 2015 @ 05:55 pm
Hmmm, today I have a day off and I slept through most of it, LOL... but I went to bed at 8am, so...

Read more... )